Φωτογραφία Μιχάλη Παππού, ευγενής προσφορά στο νέο Ιστολόγιο ‘Η Θεσσαλονίκη του Χρίστου Ζαφείρη’
Αγαπητές φίλες – αγαπητοί φίλοι
Μετά από γόνιμη θητεία δύο περίπου χρόνων στο Ιστολόγιο «Θεσσαλονίκης Τοπιογραφία», μετακομίζουμε στο thessmemory.com – Η Θεσσαλονίκη του Χρίστου Ζαφείρη. Ένα πιο απαιτητικό οδοιπορικό, με νέες θεματικές κατηγορίες και με καλύτερη λειτουργία. Θεμέλιο της νέας διαδρομής είναι το θεματολόγιο του προηγούμενου Ιστολογίου που πέρασε σταδιακά στο νέο, το οποίο θα διευρύνεται με νέα θέματα και με αναβαθμισμένη αισθητική και λειτουργικότητα.
Το περιεχόμενο και το στιλ των θεμάτων μου παραμένει το ίδιο με το ‘’Θεσσαλονίκης Τοπιογραφία’’: η νοσταλγική και άγνωστη ή περιφρονημένη Θεσσαλονίκη, η συχνή περιδιάβαση στη σύγχρονη πόλη, το παλίμψηστο της ιστορίας και των διαχρονικών εποχών και κατοίκων της, πολιτισμικές δράσεις και απωθημένες μνήμες, σχόλια σε κακώς κείμενα και παλιές φωτογραφίες, γνώριμα θέματα των βιβλίων μου και των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών μου. Στις καινοτομίες του είναι το ‘Σαν Σήμερα’ με καθαρά θεσσαλονικιώτικα θεματα και τα ‘Δρώμενα’ -Happenigs, προσωπικές επιλογές εκδηλώσεων και δράσεων που συμβαίνουν στην πόλη.
Ο νέος τίτλος της Ιστοσελίδας thessmemory παραπέμπει στον πυρήνα του Ιστολογίου μου που είναι η μνήμη της πόλης, πολύπτυχη, φωτεινή ή γκρίζα, άλλοτε χωμένη στο βαθύ παρελθόν της Θεσσαλονίκης κι άλλοτε με ρυτίδες ή εκλάμψεις στη σύγχρονη πόλη. Ο υπότιτλος Η Θεσσαλονίκη του Χρίστου Ζαφείρη δηλώνει την αγαπησιάρικη προσέγγιση, το προσωπικό βλέμμα στη θέαση της ιστορίας, των τοπόσημων και των σύγχρονων δρώμενων στη λατρεμένη μας πόλη.
Θέλω και από εδώ να ευχαριστήσω τους χιλιάδες φίλους και αναγνώστες του προηγούμενου Ιστολογίου μου που με βοήθησαν ποικιλοτρόπως και με ενθάρρυναν με τα καλά τους λόγια. Εύχομαι και προσδοκώ και στη νέα διαδρομή να συνεχιστεί η ίδια συναντίληψη και συνεργασία για την αγαπημένη μας Θεσσαλονίκη. Επίσης ευχαριστώ τους καλούς φίλους και συνεργάτες μου που μού πρόσφεραν πλουσιοπάροχα ενθάρρυνση, γνώση και πολλαπλή βοήθεια στο νέο διαδικτυακό ταξίδι.